1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The security"

"The security"

Překlad:Ta bezpečnost

February 8, 2016

9 komentářů


Romanalesi

Proč není uznána odpověď "bezpečnost" a je vyžadováno " ta bezpečnost"? Diky

September 14, 2017

jenda48

Proč nelze jako překlad "bezpečnost" bez ukazovacího zájmena "ta"?

January 13, 2018

Judita828

muze byt i bezpečí?

February 8, 2016

Voyta
Mod

Může, opraveno.

February 8, 2016

Judita828

díky za odpoved

February 9, 2016

masatovaja

at zadam ta bezpecnost nebo jen bezpecnost, oboje bez hacku, nepusti me to dal. co se s tim da delat? diky za radu

July 30, 2017

DagmarKepa

vezme to i cenny papir?

August 17, 2017

ZdekaSchoo

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/security podle tohoto slovníku by cenné papíry bylo "securities", nepíše se, že někdo má, kupuje, prodává jeden cenný papír. [ C, usually plural ] plural securities FINANCE, STOCK MARKET a financial investment such as a bond or share that is traded on a financial market

July 29, 2018

Ivo150846

Ta ochranka? By neslo?

September 13, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.