1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The security"

"The security"

Překlad:Ta bezpečnost

February 8, 2016

11 komentářů


Romanalesi

Proč není uznána odpověď "bezpečnost" a je vyžadováno " ta bezpečnost"? Diky


jenda48

Proč nelze jako překlad "bezpečnost" bez ukazovacího zájmena "ta"?


Judita828

muze byt i bezpečí?


Voyta
Mod
Plus

Může, opraveno.


masatovaja

at zadam ta bezpecnost nebo jen bezpecnost, oboje bez hacku, nepusti me to dal. co se s tim da delat? diky za radu


DagmarKepa

vezme to i cenny papir?


ZdekaSchoo

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/security podle tohoto slovníku by cenné papíry bylo "securities", nepíše se, že někdo má, kupuje, prodává jeden cenný papír. [ C, usually plural ] plural securities FINANCE, STOCK MARKET a financial investment such as a bond or share that is traded on a financial market


Ivo150846

Ta ochranka? By neslo?


PatrikMokry

Je to i bezpečí?


ZdekaSchoo

ne, to je safety

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.