1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Декілька різних літер з'явля…

"Декілька різних літер з'являються на екрані."

Переклад:A number of different letters appear on the screen.

February 8, 2016

15 коментарів


Misteros_Kokosos

A number of different letters? Ви серйозно? Де ви такі переклади взяли? Ми тут намагаємось вивчати базу англійської а не розгадувати ребуси. Є слова few some. Чому такий переклад?


gtc2015

Де ви такі переклади взяли?

у стійких словосполученнях: http://easy-english.com.ua/english-articles/


JimmyCarrotSP

several different letters appears at the screen Врятуйте мій мозок, поясніть будь ласка, чому саме ця відповідь не вірна. Дякую.


Anna_camomile

appear, а не appears


Nordry

А ще біда з прийменником "at"...)


RomaLoboda

А ще з фотом аватара)


Dmy_S

А чому appear, а не appears? З'являються-то не літери, а низка, ряд чи як тут кажуть "декілька". Присудок мусить узгоджуватись із підметом, а підмет тут "a number", він точно - в однині, хто не вірить - може зауважити на артикль. А "different letters" - це всього лише додаток.


gtc2015

"A number of" - це сталий вираз, що означає "декілька", отже, це вже не один, тобто це множина. (І це не іменник "ряд" чи "низка"!) Тому й "letters" у множині.

А підмет тут, напевно, "A number of different letters".


gluck35

А чому on THE screen? Тоді в укр версії має бути "на цьому екрані"


Khlivnyuk

a few different letters appear on the screen - теж приймає.


Switlana65097

чому не some?


Geka999

В цьому реченні щось не так з перекладом ...


pf3u4

Чому "some" не приймає?


stroojovyj

Коли виправлять це речення?


Fb8U1

А його треба виправляти?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.