1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Декілька різних літер з'явля…

"Декілька різних літер з'являються на екрані."

Переклад:A number of different letters appear on the screen.

February 8, 2016

23 коментарі


Misteros_Kokosos

A number of different letters? Ви серйозно? Де ви такі переклади взяли? Ми тут намагаємось вивчати базу англійської а не розгадувати ребуси. Є слова few some. Чому такий переклад?


JimmyCarrotSP

several different letters appears at the screen Врятуйте мій мозок, поясніть будь ласка, чому саме ця відповідь не вірна. Дякую.


Anna_camomile

appear, а не appears


Kaminari_Okami

А ще біда з прийменником "at"...)


gluck35

А чому on THE screen? Тоді в укр версії має бути "на цьому екрані"


Dmy_S

А чому appear, а не appears? З'являються-то не літери, а низка, ряд чи як тут кажуть "декілька". Присудок мусить узгоджуватись із підметом, а підмет тут "a number", він точно - в однині, хто не вірить - може зауважити на артикль. А "different letters" - це всього лише додаток.


gtc2015

"A number of" - це сталий вираз, що означає "декілька", отже, це вже не один, тобто це множина. (І це не іменник "ряд" чи "низка"!) Тому й "letters" у множині.

А підмет тут, напевно, "A number of different letters".


Geka999

В цьому реченні щось не так з перекладом ...


Khlivnyuk

a few different letters appear on the screen - теж приймає.


stroojovyj

Коли виправлять це речення?


TolikTolik5

Це базовий рівень. І речення повинні відповідати наведеній теорії. ЯКЩО В ЗАПРОПОНОВАНІЙ ТЕОРІЇ НЕМАЄ ПОЯСНЕНЬ, ЗАСТОСОВАНИХ КОНСТРУКЦІЙ РЕЧЕНЬ І СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ З ОСОБЛИВИМ ЗМІСТОМ ЧИ ЗАСТОСУВАННЯМ--- ТО ЦЕ ФЕЙЛ. даний додаток може використовуватися лише в якості гри і квеста --- вгадав не вгадав, особливо при застосуванні артиклів, тому що без контексту в багатьох випадках правильним може бути любий і навіть без артиклю взагалі теж правильно (bread, fish,...) Так, що розслабтесь.


Fb8U1

По мірі накопичення знань вгадувати приходиться все рідше. Адже всяка мова має свої закони і ми їх вивчаємо.

Щодо того, що іноді трапляються складніші конструкції, які не під силу початківцям. Але ж початківці теж бувають різного рівня. Та і взагалі, всяке навчання іде від простого до складнішого. Прогрес можливий лише тоді, коли заглиблюємося у ще невідоме нам. Знайшли відповідь - піднялись ще на одну сходинку вгору.


pf3u4

Чому "some" не приймає?


Uzumaka

Бідскажіть чому треба ставити the!Тут не має слова"це"!!!!!!


Fb8U1

В Дуолінго займенник Це вживають для контролю. Якщо контекст дозволяє вставити Це, то потрібен означений артикль. У цьому реченні Це вписується у таку формулу. Мова йде про певний екран, а не про будь-який із багатьох. Про артиклі почитайте тут, збережіть це посилання і заглядайте сюди частіше. Одного перегляду мало, щоб усе осягнути. http://easy-english.com.ua/english-articles/


gtc2015

Якщо контекст дозволяє вставити Це, то потрібен означений артикль.

Якщо "потрібен", то мало би бути не "дозволяє", а "вимагає".

Мова йде про певний екран, а не про будь-який із багатьох.

Поясніть, будь ласка, про який саме екран йде мова. Хоч якісь його ознаки.

За посиланням я не знайшов жодного прикладу для цього речення.


bTY510

Якращ таки в цьому реченні незрозуміло, що йдеться про конкретний екран.


Vlad227128

Модератори, або видаліть це речення або переробіть бо ніхто його відразу не перекладе так як ви хочете, навіть носії. Це те саме якби ви це речення перекладали українською зі словом "трішечки" і ніякі інши варінти (декілька, небагато, мало і т.д.) не приймали


Denusska

Several different letters appear on the screen підійшло


NataliAmana

Я розумію, що є спеціальні конструкції, але в перекладі слова і близько нема правильного, і як на мене, для початкового рівня це складне речення. То I love you, то спецвираз....


TapokGT

Чому не можна сказати Some different letters appear on the screen?


Ihor157440

"A number of..." https://www.grammarly.com/ suggests changing to several/some/many

Learn English in just 5 minutes a day. For free.