1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Tier frisst."

"Das Tier frisst."

Çeviri:Hayvan yer.

February 8, 2016

6 Yorum


Davut.Yasin

Sanırım friss=yemek(hayvanlar için) ess=yemek(insanlar için) kullanılıyor. Yani ikisine göre fiil değişiklik gösteriyor. Birde das tier hem hayvan hem de dişi geyik anlamına mı geliyor?


A.Isiksoy

Hayvan besleniyor da doğrudur.


Ozan497615

"Hayvan besleniyor.


Mehmetcoku18

Geniş zaman mı simdiki zaman mi nasil anliyoruz, yani neden yiyor değilde yer oldu çevirisi


15willyyyyy

"hayvan yemek yiyor" un da doğru kabul edilmesi gerekmez mi?


YigitEMaden

Frisst için beslenmek daha doğru geldi bana sayın Duolingo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.