"Wichtig ist die Mitgliedschaft!"

Çeviri:Önemli olan üyelik!

February 9, 2016

6 Yorum


reyhansivis

"Die Mitgleidschaft ist wichtig" olmaz mi

August 7, 2017

Ali64583

Bu yazdigin daha fazla kullaniliyor

August 19, 2017

Luke930683

@reyhansivis: Yanıtın doǧru ama bir yazım yanlışı var: ...Mitgliedschaft...

March 29, 2018

MelikTokur

''olan'' olarak çevireceğimiz kelime hangisi anlamadım.

May 20, 2017

deti1959

"Önemli olan üyelik = Wichtig sein ist die Mitgliedschaft!" cümlesi doğru mudur?

February 9, 2016

k.gokce

Hayır değildir.

February 10, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.