1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wichtig ist die Mitgliedscha…

"Wichtig ist die Mitgliedschaft!"

Çeviri:Önemli olan üyelik!

February 9, 2016

6 Yorum


reyhansivis

"Die Mitgleidschaft ist wichtig" olmaz mi


Ali64583

Bu yazdigin daha fazla kullaniliyor


Luke930683

@reyhansivis: Yanıtın doǧru ama bir yazım yanlışı var: ...Mitgliedschaft...


MelikTokur

''olan'' olarak çevireceğimiz kelime hangisi anlamadım.


deti1959

"Önemli olan üyelik = Wichtig sein ist die Mitgliedschaft!" cümlesi doğru mudur?


k.gokce

Hayır değildir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.