"Wichtig ist die Mitgliedschaft!"

Çeviri:Önemli olan üyelik!

2 yıl önce

6 Yorum


MelikTokur

''olan'' olarak çevireceğimiz kelime hangisi anlamadım.

1 yıl önce

deti1959
deti1959

"Önemli olan üyelik = Wichtig sein ist die Mitgliedschaft!" cümlesi doğru mudur?

2 yıl önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Hayır değildir.

2 yıl önce

reyhansivis

"Die Mitgleidschaft ist wichtig" olmaz mi

1 yıl önce

Ali64583

Bu yazdigin daha fazla kullaniliyor

1 yıl önce

Luke930683
Luke930683

@reyhansivis: Yanıtın doǧru ama bir yazım yanlışı var: ...Mitgliedschaft...

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.