1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Do you like sports?"

"Do you like sports?"

Traducere:Îți place sportul?

February 9, 2016

7 comentarii


RobertPetr8

Iti plac sporturile

December 3, 2017

MitrutaVul

De acord cu RobertPetr8

December 19, 2018

beta828205

Da......este la plural

March 15, 2019

SergiuSoimosan

De cand e chestia cu diacriticile?

February 23, 2016

beta828205

De mult

March 15, 2019

elenabunica

Am pus si diacritice si am scris corect ,chiar nu stiu ce sa mai fac si mergea asa de bine

February 9, 2016

Teo153117

sports e la plural, de ce trebuie tradus sportul şi nu sporturile?

November 19, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.