1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτό είναι ένα όμορφο πουλί."

"Αυτό είναι ένα όμορφο πουλί."

Μετάφραση:It is a beautiful bird.

February 9, 2016

6 σχόλια


SlLi10

This is είναι λάθος?


MarsTheSoap

Όχι, είναι ολόσωστο και είναι ήδη μία αποδεκτή εναλλακτική μετάφραση στη βάση δεδομένων μας. :)


sofi192812

γιατι δεν δεχεται το nice;


D_..

Nice σημαίνει καλό/ευγενικό.


Elias-Pro

Γιατί όχι he is a beautiful bird?


Elias-Pro

Γιατί όχι He is a beautiful bird?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.