1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He felt something in his sho…

"He felt something in his shoes."

Μετάφραση:Αυτός ένιωσε κάτι στα παπούτσια του.

February 9, 2016

12 σχόλια


jeanprendiville

I wrote παπούτσιά του and got a "Σχεδόν σωστό" because I had put an accent on the α before the personal pronoun. Was this a slip-up?


D_..

Nope! The -ια is pronounced as a single syllable, therefore there's no need to add the second accent. It is "Πηγαίνετε στα δωμάτιά σας" though... :D So, it is this -ια that's pronounced in one syllable, but not the only one:

1 syllable: παπούτσια, κρεβάτια, ψωμιά, κουτιά (if it's already stressed...), γάντια, μπουκάλια

2 syllables: δωμάτια, κιβώτια, δεμάτια, ιμάτια, πλυντήρια

Edit: Added more examples, plus I am sooo glad you're paying attention to the added accents, most Greeks tend to ignore them and it drives me crazy! Thank you!


jeanprendiville

Many thanks D, I'll just have to accept your word for it as it is a little beyond my depth. I'll keep it in mind and one day I might understand it. :-)


uoLL8

Κύριε D, είναι κάτι χρόνια που ήμουν στο σχολείο, αλλά θυμάμαι ότι ο δεύτερος τόνος (στη λήγουσα) προέρχεται από την μετάθεση του τόνου από το κτητικό "του". Λυπάμαι που δεν θυμάμαι τον κανόνα.

Φιλικά Κλεάνθης


Ioanna678593

Κλεάνθη καλά θυμάσαι τον κανόνα. Όταν επικράτησε το μονοτονικό σύστημα (δηλαδή καταργήθηκε ο τόνος περισπωμένη και τα πνεύματα: δασεία και ψιλή) αποφάσισαν να καταργηθούν οι τόνοι από τις μονοσύλλαβες λέξεις. Εξαιρούνταν οι ερωτηματικές προτάσεις που όμως στον ανεπίσημο γραπτό λόγο δεν τηρείται αυτή η εξαίρεση. Το μονοτονικό ανακούφισε πολλούς μαθητές που αποστήθιζαν πως χρησιμοποιούν τους τόνους και τα πνεύματα όμως κάποιοι φιλόλογοι στεναχωρήθηκαν γιατί σιγά - σιγά χάνεται η συνέχεια με την αρχαιοελληνική γλώσσα. Ο μόνος κανόνας του μονοτονικού που έχει βασανίσει πολλούς μαθητές και μάλλον θα χυθούν πολλά bites για αυτό είναι ότι ο τόνος από τις κτητικές αντωνυμίες (μου, σου, του, της, μας, σας, τους) ανεβαίνει στην λήγουσα όταν η λέξη που προηγείται τονίζεται στην παραλήγουσα. Αυτό δεν έχει κάποια επίπτωση στον προφορικό λόγο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν πρέπει να θεωρείται λάθος σε έναν ιστότοπο εκμάθησης γλωσσών και μάλιστα όταν κάποιος μπορεί παράλληλα να διδάσκεται πάνω από δέκα γλώσσες με σκοπό να επικοινωνήσει με περισσότερους ανθρώπους και να έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών που δεν είναι στη γλώσσα του. Γράφω πάντα με καλή πρόθεση. ΥΓ είμαι από τα παιδιά που είχαν αποστηθίσει πάρα πολλές λέξεις με τα σωστά πνεύματα και τόνους όμως ξέχασα τα ονόματα τους και χρειάστηκε να ανοίξω ψηφιακή εγκυκλοπαίδεια για να τα γράψω σωστά. Για περισσότερα δείτε εδώ: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82_%CE%B3%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1%CF%82


troll1995

Ο διπλός τόνος είναι προφανής και στον προφορικό λόγο για αυτό είναι σημαντικός. Πείτε "το ποδήλατό μου" και "το ποδήλατο του άντρα μου" και θα αντιληφθείτε ότι δεν είναι το ίδιο τονισμένο το ποδήλατο και στις 2 περιπτώσεις.


spyros397386

Εγραψα Αυτός κατι ένιωσε στα παπούτσια του και μου το έβγαλε λάθος!!!!!


uoLL8

Σπύρο, το έχω παρατηρήσει και με άλλους συμμαθητές πως είστε άτεγκτοι όταν πρόκειται για λάθη(?) του συστήματος, γιατί? Δείτε το καλόπιστα. Κάποιοι προγραμματιστές έφτιαξαν μια εφαρμογή που να εκπληρώνει όλες τις απαιτήσεις των διαφόρων γλωσσών. Εμείς ξέρουμε ότι μιλάμε μια πολύ απαιτητική γλώσσα που, στα πλαίσια του Duolingo, υποστηρίζεται από εθελοντές. Προσπαθούμε λοιπόν να κάνουμε τις παρατηρήσεις/σχόλια με τρόπο που να τους βοηθά, όταν επικοινωνήσουν με τους προγραμματιστές, να διατυπώσουν με ακρίβεια το πρόβλημα ώστε να το λύσουν. Το "κόστος", αν θέλεις, του μαθήματος είναι οι παρατηρήσεις μας. Ας μην τις διατυπώνουμε με οργίλο ύφος, σε εθελοντές απευθυνόμαστε.

Σε παρακαλώ αυτό το σχόλιο να το θεωρήσεις σαν μια προτροπή προς όσους διαβάζουν τα σχόλια, να είναι πιο ακριβείς και ευγενικοί. Τί εννοώ? Θα μπορούσες να ανεβάσεις ένα στιγμιότυπο οθόνης που να απεικονίζει το λάθος, αν υπάρχει, και να γλιτώσεις τα σχόλια.

Να 'σαι καλά! Κλε


Dimitra956826

Κατανοώ το γεγονός ότι η ελληνική γλώσσα είναι πολύ πιο ευέλικτη όσον αφορά τη σύνταξη μιας πρότασης. Και πάντα προσπαθούμε να συμπεριλαμβάνουμε όσο περισσότερες εναλλακτικές μπορούμε, αλλά αυτό δεν είναι πάντα επιτεύξιμο, ειδικά όταν πρόκειται για προτάσεις με πολλές εναλλακτικές. Όσο περισσότερες εναλλακτικές υπάρχουν, τόσο μεγαλύτερο περιθώριο λάθους συστήματος υπάρχει, και άλλα διάφορα. Οπότε πιστεύω πως, καμιά φορά, καλό θα είναι να συμβιβαζόμαστε με την προτεινόμενη σύνταξη, και να μην αλλάζουμε την σειρά των λέξεων για τον Χ ή Ψ λόγο, εκτός κι αν η προτεινόμενη σύνταξη μας φαίνεται περίεργη ή λάθος.


stathis1969

Η απαντηση ειναι ιδια το κοβεται για τους τονους τι πρεπει να γινει για να απαντησετε


D_..

To Duolingo έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο κόβει απαντήσεις ο οποίος δυστυχώς δεν είναι στον απόλυτο έλεγχο των δημιουργών των μαθημάτων. Επίσης όλοι οι δημιουργοί και διαχειριστές είμαστε εθελοντές, κατά συνέπεια ο χρόνος που αφιερώνουμε εδώ για να βοηθήσουμε την κοινότητα δεν είναι δεδομένος, έχουμε δουλειές και υποχρεώσεις εκτός Duolingo. Αυτό τον καιρό, οι συντελεστές των μαθημάτων έχουν επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση του δέντρου ΑγγλικάΕλληνικά και ο χρόνος τους είναι πολύ περιορισμένος για να κάνουν και βελτιώσεις στα μαθήματα εδώ. Το ότι η δουλειά που γίνεται δεν είναι πάντα εμφανής στους χρήστες δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει κόσμος που δουλεύει πάνω στα προβλήματα που εμφανίζονται.

Αν το πρόβλημα είναι οι τόνοι συγκεκριμένα, θα πρότεινα να αφιερώσεις λίγο παραπάνω χρόνο στην πληκτρολόγηση των απαντήσεών σου ώστε να περιλαμβάνουν τους τόνους. Θα έχεις πολύ λιγότερες μεταφράσεις να απορρίπτονται από το σύστημα. Καλή συνέχεια!


MariaFerla7

Δεν προχωρει η οθονη κολλησε

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.