Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He felt something in his shoes."

Μετάφραση:Αυτός ένιωσε κάτι στα παπούτσια του.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


jeanprendiville

I wrote παπούτσιά του and got a "Σχεδόν σωστό" because I had put an accent on the α before the personal pronoun. Was this a slip-up?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Nope! The -ια is pronounced as a single syllable, therefore there's no need to add the second accent. It is "Πηγαίνετε στα δωμάτιά σας" though... :D So, it is this -ια that's pronounced in one syllable, but not the only one:

1 syllable: παπούτσια, κρεβάτια, ψωμιά, κουτιά (if it's already stressed...), γάντια, μπουκάλια

2 syllables: δωμάτια, κιβώτια, δεμάτια, ιμάτια, πλυντήρια

Edit: Added more examples, plus I am sooo glad you're paying attention to the added accents, most Greeks tend to ignore them and it drives me crazy! Thank you!

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

Many thanks D, I'll just have to accept your word for it as it is a little beyond my depth. I'll keep it in mind and one day I might understand it. :-)

πριν από 2 χρόνια

stathis1969

Η απαντηση ειναι ιδια το κοβεται για τους τονους τι πρεπει να γινει για να απαντησετε

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

To Duolingo έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο κόβει απαντήσεις ο οποίος δυστυχώς δεν είναι στον απόλυτο έλεγχο των δημιουργών των μαθημάτων. Επίσης όλοι οι δημιουργοί και διαχειριστές είμαστε εθελοντές, κατά συνέπεια ο χρόνος που αφιερώνουμε εδώ για να βοηθήσουμε την κοινότητα δεν είναι δεδομένος, έχουμε δουλειές και υποχρεώσεις εκτός Duolingo. Αυτό τον καιρό, οι συντελεστές των μαθημάτων έχουν επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση του δέντρου ΑγγλικάΕλληνικά και ο χρόνος τους είναι πολύ περιορισμένος για να κάνουν και βελτιώσεις στα μαθήματα εδώ. Το ότι η δουλειά που γίνεται δεν είναι πάντα εμφανής στους χρήστες δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει κόσμος που δουλεύει πάνω στα προβλήματα που εμφανίζονται.

Αν το πρόβλημα είναι οι τόνοι συγκεκριμένα, θα πρότεινα να αφιερώσεις λίγο παραπάνω χρόνο στην πληκτρολόγηση των απαντήσεών σου ώστε να περιλαμβάνουν τους τόνους. Θα έχεις πολύ λιγότερες μεταφράσεις να απορρίπτονται από το σύστημα. Καλή συνέχεια!

πριν από 2 χρόνια

stathis1969

Δεν θα διαφωνησω μαζι σας αλλα δεν γινεται απο τη μια να περναει ολα και στο επομενο να τα κοβει ολα.Να βγαζει λαθος και να θελει δυο τονους σε μερικες λεξεις δεν ειναι καθολου προσαρμοσιμο. Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονοσας και την απαντηση σας

πριν από 2 χρόνια