"Ja, genau!"

Çeviri:Evet, doğru !

February 9, 2016

7 Yorum


ozlemkarabiyik

Çeviride ''evet, aynen'' diyor.

February 9, 2016

sena668921

Bilmem öylemi

November 12, 2017

emru2

İkisi de aynı anlamı taşıyor...

February 21, 2016

SabineBergmann1

Tam değil neden?

June 12, 2017

jacklin948644

Baska bir kelime var dogru anlaminda yanlis hatirlamiyorsam rihtig

June 28, 2018

astronot_kafa

Richtig*

June 15, 2019

Quatsssccch

Aynen de demek genau

July 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.