"They pass by."

Переклад:Вони проходять повз.

February 9, 2016

10 коментарів


1oto9

Вимова не чітка


MykolaKole

В українській мові "проминути" = "пройти повз"


OlgaBurda3

В українській мові пройти повз не вживається. Обовязково треба додавати повз кого чи повз що


Tamara363979

Правильний укр. переклад: вони проходять мимо. Слово "повз" вживається лише як прийменник, тобто при іменниках, займенниках (повз мене, повз ліс, повз річку). Також як дієслово минулого часу. У ролі прислівника - лише "мимо".


Tamara363979

Правильний укр. переклад: вони проходять мимо. Слово "повз" вживається лише як прийменник, тобто при іменниках, займенниках (повз мене, повз ліс, повз річку). Також як дієслово минулого часу. У ролі прислівника - лише "мимо".


Tamara363979

Правильний укр. переклад: вони проходять мимо. Слово "повз" вживається лише як прийменник, тобто при іменниках, займенниках (повз мене, повз ліс, повз річку). Також як дієслово минулого часу. У ролі прислівника - лише "мимо".


Tamara363979

Правильний укр. переклад: вони проходять мимо або "вони проминають", але в жодному разі не "повз". Слово "повз" вживається лише як прийменник, тобто при іменниках, займенниках (повз мене, повз ліс, повз річку). Також як дієслово минулого часу. У ролі прислівника - лише "мимо".


Tamara363979

Правильний укр. переклад: "вони проходять мимо" або "вони проминають" (залежно від контексту). Слово "повз" вживається лише як прислівник, тобто при іменниках, займенниках (повз мене, повз ліс, повз річку). Також як дієслово минулого часу. У ролі прислівника - лише "мимо".


Tamara363979

Правильний укр. переклад: "вони проходять мимо" або "вони проминають" (залежно від контексту). Слово "повз" вживається лише як прислівник, тобто при іменниках, займенниках (повз мене, повз ліс, повз річку). Також як дієслово минулого часу. У ролі прислівника - лише "мимо".


Tamara363979

Правильний переклад: проходять мимо. Повз - прийменник і без іменника чи займенника не вживається. Хіба що це дієслово "повзти" в минулому часі: "він повз".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.