Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona jí sendvič."

Překlad:She eats a sandwich.

před 2 roky

9 komentářů


Nikol801651

Červená u každé odpovědi. Chyba v aplikaci

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Pokud je to cviceni na vyber, tak se ujistete, ze VSECHNY spravne odpovedi jsou opravdu zaskrtnuty

před 1 rokem

ondra.marek

Jaktože je the??

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Hlavní překlad věty je "She eats a sandwich", ale možná je i varianta s "the", protože čeština neříká, zda se jedná o určitý, nebo neurčitý sendvič.

před 2 roky

filass

Mi se zdá, že program háže chybu ať vyberu odpovědi obě nebo jen jednu.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

je dobre cist jiz existujici prispevky

před 1 rokem

filass

Právě protože jsem četl diskuzi, jsem nepochopil, proč nejdou obě varianty. Ale uz jsem si všiml toho, že jsem přehlédl písmeno.

před 1 rokem

Lucka997426

Proc je spravne "She eats a sandwich." A zároveň "He eats rice" proje v první vete člen a ve druhé není? Poradi mi někdo, prosim? Děkuji.

před 7 měsíci

hermina111

Protoze rice je nepocitatelne, zatimco sendvic jo.☺

před 3 měsíci