1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Йому подобається ця їжа."

"Йому подобається ця їжа."

Переклад:He likes the food.

February 10, 2016

9 коментарів


nuta77080

поясніть будь ласка чому he?


ukrcitizen

Like – це особове дієслово, тому правильно буде також "він любить", хоча влучніше буде саме "йому подобається". Буквально "йому подобається" перекласти не можна, тому що в англійській мові немає безособових дієслів.


VitOk97

А йому хіба не Him?


uH9a7

Чому не переходить до наступного питаня? Показує що відповідь правильна!


nadjon4ik

чому не вірно the food likes him


Fb8U1

Читаймо у словнику все про слово like. "Полюбляти, любити". Він полюбляє, любить. Але "Подобатись" вимагає іншого узгодження: Йому подобається.


Nata968419

Тут щось не те зовсім, про жвнку жодного з речень


Maria466407

Чому this а не the


14R0

Чому meal не підходить це теж в перекладі їжа але все одно каже що правильно було сказати food

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.