1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Йому подобається ця їжа."

"Йому подобається ця їжа."

Переклад:He likes the food.

February 10, 2016

10 коментарів


nuta77080

поясніть будь ласка чому he?


ukrcitizen

Like – це особове дієслово, тому правильно буде також "він любить", хоча влучніше буде саме "йому подобається". Буквально "йому подобається" перекласти не можна, тому що в англійській мові немає безособових дієслів.


VitOk97

А йому хіба не Him?


nadjon4ik

чому не вірно the food likes him


deniko
Mod
Plus

the food likes him - це "він подобається їжі" (або "їжа його любить"). Як пояснила вище пані ukrcitizen, дієслово to like граматично працює як "любити" - і так його часто можна і перекладати. He likes the food - Він любить цю їжу - так вже простіше зрозуміти структуру.

Насправді, завжди важко пояснити цю структуру - "йому подобається" - англомовним. Починаєш пояснювати дослівно - це "to him it is liked", потім всі розуміють, що це не має сенсу, і рекомендація просто запам'ятати як є :)

Але, якщо ви вивчаєте іспанську, там me gusta працює так само граматично, як "мені подобається", тому іспанцям це пояснити простіше :)


14R0

Чому meal не підходить це теж в перекладі їжа але все одно каже що правильно було сказати food


Tata198687

Забийте у пошуку Google: meal and food difference. Якщо коротко, breakfast, lunch and dinner are meals


Fb8U1

Читаймо у словнику все про слово like. "Полюбляти, любити". Він полюбляє, любить. Але "Подобатись" вимагає іншого узгодження: Йому подобається.


Maria466407

Чому this а не the


cS1l7

Які можливі варіанти перекладу? Будь ласка, напишіть всі можливі варіанти перекладу та поясніть коли який варіант доречний

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.