"Du liest."

Çeviri:Sen okuyorsun.

2 yıl önce

4 Yorum


Alfredo440727

Sen okuyorsun ile okuyorsun arasında fark yokki, okuyorsun yazıyorum yanlış diyor, saçmalık..

8 ay önce

Turker90

Hangisinde i gelecek hangisinde gelmeyecek karıştırıp duruyorum.

2 yıl önce

rsd.r

"i" ile alakakı değil o. "liest" "lesen" (okumak) fiilinin "sen" şahsına göre çekimi. https://www.duolingo.com/skill/de/Akkusativ - bu linkteki sayfada aşağıda birkaç düzenli fiilin şahıslara göre çekimi var. Onlara bakarak diğer düzenli fiillerin çekimi için fikir sahibi olabilirsiniz. https://www.duolingo.com/skill/de/Basics-1 - bu linkte de "sein" (olmak) fiilinin çekimleri var. "sein" (olmak) gibi bazı fiiller tamamen düzensizdir ve çekimleri ezberlenmek zorundadır.

Almanca dilbilgisi - https://www.duolingo.com/comment/13178048

2 yıl önce

ummuhan295502

Vncgj

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.