"Du liest."

Çeviri:Sen okuyorsun.

February 11, 2016

3 Yorum


Alfredo440727

Sen okuyorsun ile okuyorsun arasında fark yokki, okuyorsun yazıyorum yanlış diyor, saçmalık..

March 17, 2018

Turker90

Hangisinde i gelecek hangisinde gelmeyecek karıştırıp duruyorum.

February 11, 2016

rsd.r

"i" ile alakakı değil o. "liest" "lesen" (okumak) fiilinin "sen" şahsına göre çekimi. https://www.duolingo.com/skill/de/Akkusativ - bu linkteki sayfada aşağıda birkaç düzenli fiilin şahıslara göre çekimi var. Onlara bakarak diğer düzenli fiillerin çekimi için fikir sahibi olabilirsiniz. https://www.duolingo.com/skill/de/Basics-1 - bu linkte de "sein" (olmak) fiilinin çekimleri var. "sein" (olmak) gibi bazı fiiller tamamen düzensizdir ve çekimleri ezberlenmek zorundadır.

Almanca dilbilgisi - https://www.duolingo.com/comment/13178048

October 23, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.