Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ona má také italský pas?"

Překlad:Does she also have an Italian passport?

před 2 roky

11 komentářů


scipio157

She has an italian passport too?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To sice v praxi lze i nekdy rict, ale gramaticky to neni spravne postavena otazka.

před 1 rokem

Martin_CZE

Tady se nepoužívá tvar has?

před 2 roky

widle
widle

Ne, tady se "časuje" (tedy změní na tvar pro třetí osobu) sloveso "do" -> "does".

před 2 roky

honikladek

A proc se zde necasuje i to sloveso have na has? Ze by to bylo: does she has also an italian passport?

před 2 roky

widle
widle

Protože tahle změna se promítla už v pomocném slovesu (do -> does) a významové sloveso (have) pak zůstane v základním tvaru.

před 2 roky

eznkovRena

Proč neuznáváte větu Has she got also an Italian passport?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

doplneno

před 1 rokem

eznkovRena

proč má Duo "přeskočit", když to prostě přeskočit NELZE. Tisíckrát stejná věta každý den mně prostě bere chuť k dalšímu učení.Nějaké nové věty /více použitelné v normálním životě/ by v dohledné době nebyly?"Ohlásit problém" je vcelku též zbytečné - i když ohlásím, že měl být přijat překlad se slůvkem JENŽ místo který, stejně mám stále v každém cvičení vojáka KTERY je osobou ... a poněvadž je to dost dlouhá/ a pro můj život zcela nepoužitelná/ věta, bere mi to dost sil. Omlouvám se, že jsem poněkud vypěnila, chápu že vy, moderátoři, to asi nezměníte.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Ono mozna zalezi, jak postupujete. Ja vetsinou pouzivam tlacitko "posilit znalosti" (nebo jak presne je to v cestine) a to mi namatkou da cviceni, ktera jsem jiz dele nedelala. Pokud dostanu zopakovat vetu, tak proto, ze jsem ji nezpodpovedela spravne. To opakovani dokola se vetsinou stava, pokud opakujete urcity jeden skill. Tedy, pokud se bavime o PC a praci pres prohlizec.

před 1 rokem

eznkovRena

no, nejdriv jsem projela cely strom, potom, kdyz uz se mi ze stromu nic nevracelo, davam posilit dovednosti. Kdyz byly vety skoro stale stejne, opakovala jsem strom odzadu, nebo nahodne, co me napadlo a ted znovu davam posilit dovednosti. ale zda se mi, ze nova slovicka ci vety, jsou pomálu.V diskuzi jsem se docetla, ze snad pomuze cviceni na rychlost. To , ovsem, ja moc nemohu pouzit, protoze mi nejde u compu zvuk a nez to natukam , navic s preklepy, tak je casovka pryc a s preklepy mi to stejne neuznaji. Ale dobry, uz jsem vybublala. diky

před 1 rokem