Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ten součet je záporný."

Překlad:The sum is negative.

před 2 roky

5 komentářů


VerSuchalova

Neni mozne pouzit jako soucet - count

před 2 roky

widle
widle

"Count" se myslím hodí spíš tam, kde počítáte na kusy. A záporný počet kusů mi k tomu moc nesedí.

před 2 roky

HonzoSlovak

proc neveme pojem summary?

před 1 rokem

widle
widle

Protože to znamená souhrn (slovní), ne součet.

před 1 rokem

xaver154979

This sum is negative. .... to opravdu imho není špatně.

před 1 rokem