1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "This sport is very popular."

"This sport is very popular."

Переклад:Цей спорт дуже популярний.

February 11, 2016

6 коментарів


rawstick

Цей спорт вельми популярний - теж правильно.


crQA4

рідко вживане слово


Natalie641166

На мою думку тут було би доречніше з перекладом: "Цей вид спорту дуже популярний" А то трішки дивно звучить


MykolaKole

Слушна думка, адже є слово sports, що теж перекладається, як спорт. Отже в даному випадку йдеться не взагалі про всі види спорту (sports), а про окремий вид.


ToniaShapovalova

Чому вжито саме this, а не the, поясніть, будь ласка?


MykolaKole

Тому, що в даному випадку йдеться про якийсь конкретний "цей" вид спорту. А перекладати артикль the, який, насправді, не перекладається, як "цей" - це така умова сайту Duolingo для кращого розуміння сенсу артиклів.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.