"The party"

Fordítás:A buli

February 11, 2016

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


SfinLszl

Miért a"párt" a válasz erre


TarnaiMiklos

Mert azt is jelenti, de a "buli"-t is elfogadja.


krisz197

én azt irtam hogy the pary mert nem értetem de elfogata


TiborRacz

A rendezvény miért nem jó?


KatiMar15

A buli az zsargon (szerintük az a jó), ezért a szinonimákat is el kell-ene fogadni. Pl. rendezvény, összejövetel. De nem...


KatiMar15

A társaságot sem fogadja el... (ben van a szótárban)


Erzsebet53610

Pariti hallok/ bar kitalsltam a party szót

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.