Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De honden van de jongens"

Vertaling:The boys' dogs

4 jaar gelden

4 opmerkingen


SchildPadie

VAN kun je toch ook vervangen door FROM?

3 jaar gelden

AlsEenPoffertje
AlsEenPoffertje
Mod

Je kunt ook "van" vervangen door "of," dus het kan ook zijn: "The dogs of the boys."

3 jaar gelden

vonnelca
vonnelca

This I do not understand. Should it not be : The boy's dogs.?

4 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

No, you add 's to words that naturally end in an s and ' to words that have already received an s, for instance, because a noun is made plural.

For example: The house's green doors; The houses' green doors.

4 jaar gelden