Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The horses drink milk."

Překlad:Ti koně pijí mléko.

0
před 2 roky

11 komentářů


DavidKleme

Správně se říká pijí a ne pijou

1
Odpovědětpřed 1 rokem

Voyta
Voyta
Mod

Podle Ústavu pro jazyk český jsou zcela správné obě varianty.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

AlenaMehrl1

Proc neni drinks?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože koncovka -s se za sloveso dává jen ve 3. osobě jednotného čísla.

6
Odpovědětpřed 2 roky

andy_maresak

A od kdy koně pijí mléko ??

-2
Odpovědětpřed 2 roky

DuolingoZb

Každý kůň pije po narození mléko. A jste si jistá že jako dospělý by si ho nedal? :-)

0
Odpovědětpřed 7 měsíci

MilenaMoudra

snad do kdy ?

-1
Odpovědětpřed 1 rokem

chvililenka

nemělo by být "ty" koně?

-4
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Kůň může být rodu mužského neživotného, pokud se jedná o neživý předmět připomínající koně. Vzhledem k tomu, že neživé předměty obvykle nepijí, dá se předpokládat, že tato věta mluví o koních jakožto zvířatech, a výraz "ty koně" v takovém případě správný není.

9
Odpovědětpřed 2 roky

DarknessCZ

proč by koně pily mléko sakra

-5
Odpovědětpřed 1 rokem

DavidKleme

Protože jsou savci. Tak minimálně hříbata jo :D

5
Odpovědětpřed 1 rokem