1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яке значення цього слова?"

"Яке значення цього слова?"

Переклад:What is the meaning of the word?

February 12, 2016

8 коментарів


HennadiiKozyr

чому пишеться саме так - the meaning?


Fb8U1

Це питання, як я зрозумів, стосується артикля the.

У питальних реченнях щодо назви, чи імені зазвичай вживається означений артикль, бо питають не про якусь назву, чи ім'я, а про точно визначене (цієї людини, чи цього об'єкта). What is the name of your friend? What is your friend's name?


just_simple.

А зрозуміють якщо я скажу: what is your word meaning?


just_simple.

Чому неможна what is the word meaning?


Fb8U1

Згадаймо порядок слів у питальному реченні. Питальне слово (what)+присудок (is)+підмет (the meaning)+другорядні члени речення (of the word). What is the meaning of the word?

Якщо присвійну форму of the word замінити на the word's, то можна написати: What is the word's meaning? Але я читав зауваження, що така присвійна форма вживається переважно стосовно істот.


RzKG6

Чому не приймає What means the word?


XQvP8

What is a meaning of this word? Сказали ""йди гуляй"":)


XQvP8

Я то думаю, що артиклі просто для милозвучності. A перед приголосною. An перед голосною. А the, заміняє і те і те. А виявляється an apple-Яблуко. The apple-Це яблуко. Наприклад в ящику 100 яблук і береш любе то тоді артикль an. А якщо 100 яблук і береш конкретне то тоді this. Але, якщо там в ящику є груша і ти вказуєш на відмінність яблука від груші то тоді артикль the. Чи щось навпаки? :),

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.