1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яке значення цього слова?"

"Яке значення цього слова?"

Переклад:What is the meaning of the word?

February 12, 2016

14 коментарів


HennadiiKozyr

чому пишеться саме так - the meaning?


Fb8U1

Це питання, як я зрозумів, стосується артикля the.

У питальних реченнях щодо назви, чи імені зазвичай вживається означений артикль, бо питають не про якусь назву, чи ім'я, а про точно визначене (цієї людини, чи цього об'єкта). What is the name of your friend? What is your friend's name?


Nelly216416

What does at mean this word? Чому так не модна


just_simple.

Чому неможна what is the word meaning?


Fb8U1

Згадаймо порядок слів у питальному реченні. Питальне слово (what)+присудок (is)+підмет (the meaning)+другорядні члени речення (of the word). What is the meaning of the word?

Якщо присвійну форму of the word замінити на the word's, то можна написати: What is the word's meaning? Але я читав зауваження, що така присвійна форма вживається переважно стосовно істот.


D.Romario

В попередній вправі було написано what is the words meaning


XQvP8

What is a meaning of this word? Сказали ""йди гуляй"":)


XQvP8

Я то думаю, що артиклі просто для милозвучності. A перед приголосною. An перед голосною. А the, заміняє і те і те. А виявляється an apple-Яблуко. The apple-Це яблуко. Наприклад в ящику 100 яблук і береш любе то тоді артикль an. А якщо 100 яблук і береш конкретне то тоді this. Але, якщо там в ящику є груша і ти вказуєш на відмінність яблука від груші то тоді артикль the. Чи щось навпаки? :),


2mmvmmv

В попередній вправі було: What is the word's meanig з таким самим перекладом речення, а в цій вправі таку відповідь не приймає. В чому підвох?


just_simple.

А зрозуміють якщо я скажу: what is your word meaning?


RzKG6

Чому не приймає What means the word?


marvelcyber

Трохи не написав - What is the meaning of the world


Sergijbest

Якийсь глюк. Пишу дослівно як пропонує Дуо, а воно все рівно видає помилку і з'їдає самоцвіти. What is the meaning of the world? В чому тут проблема?


VJ4C12

Я записувала речення, і перед цім було це ж речення по ішому на англійській мові.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.