Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"An object contains a value."

Vertaling:Een object heeft een waarde.

4 jaar gelden

3 opmerkingen


Petra61
Petra61

Zowel onderwerp als bevat zouden moeten kunnen als vertalingen van deze zin

4 jaar gelden

Lenkvist
Lenkvist

Bevat is inderdaad een goede vertaling. Het woord voor onderwerp is echter "subject". "Sub" is Latijn voor "onder", zoals het ook voorkomt in "submarine" voor "onderzeeƫr/onderzeeboot".

4 jaar gelden

Petra61
Petra61

Daar heb je gelijk in. Ik dacht meer aan "onderwerp" als synoniem voor "voorwerp", maar zoals jij het ziet is het inderdaad beter.

4 jaar gelden