1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "An object contains a value."

"An object contains a value."

Vertaling:Een object heeft een waarde.

December 24, 2013

3 opmerkingen


Petra61

Zowel onderwerp als bevat zouden moeten kunnen als vertalingen van deze zin

December 24, 2013

Lenkvist

Bevat is inderdaad een goede vertaling. Het woord voor onderwerp is echter "subject". "Sub" is Latijn voor "onder", zoals het ook voorkomt in "submarine" voor "onderzeeƫr/onderzeeboot".

December 24, 2013

Petra61

Daar heb je gelijk in. Ik dacht meer aan "onderwerp" als synoniem voor "voorwerp", maar zoals jij het ziet is het inderdaad beter.

December 24, 2013
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.