1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We had given you food."

"We had given you food."

Переклад:Ми дали вам їжу.

February 12, 2016

13 коментарів


LpsH1

У всіх цих втпадках можна говорити про простий минулий час - we gave you a food


Flgs2

Також: ми дали вам їжі


b4ty4

You - може бути як і тобі, так і вам


Andriy930529

Тому що це Past Perfect


Anete648091

Тоді чому had до we?


Andriy930529

Тому що це Past Perfect


luciaLyuda74

Чи правильно було б написати "ми давали"?


Dmy_S

Загалом, ні - тут все-таки доконаний минулий.


MatiShor

Чому не підходить "Ми вам дали їжу"?


Fb8U1

Це дідько підштовхує Вас змінювати порядок слів. Не слухайте його, дотримуйтесь, по можливості, порядку слів англійського речення, як просять нас розробники.

Якщо у базу правильних відповідей внести усі речення, які можна зкомбінувати в українському перекладі, то база зросте у кілька разів. Ми допоможемо Дуолінго, дотримуючись порядку слів англійського речення. Він для всіх один.


Lad1961

Тим більше якщо ми звикнимо будувати речення на англійський манер - нам легше буде будувати їх англійською.


Lad1961

Тим більше якщо ми звикнемо будувати речення на англійський манер - нам легше буде будувати їх англійською.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.