"One apple per child."

Překlad:Jedno jablko na dítě.

před 2 roky

8 komentářů


MartinLempera

Jedno jablko za dítě? :D

před 2 roky

k.pavlik

po jednom jablku na dítě mi nevzalo

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

to by mohlo byt. Doplnila jsem.

před 2 roky

katka793672

proč mi nevzalo zkrácenou verzi jablko na dítě?

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Možná proto, že se jedná o procvičování číslovek. Přes tato cvičení se učí i zájemci o češtinu. Tož aby nebyli ochuzeni a procvičili si psaní číslovek.

před 1 rokem

Marian348349

právě proto by se měli naučit, že v čj "jablko" je vždy jen jedno a tu číslovku v takovém případě vynecháváme... (oproti pomnožným tvarům, kde to uvést musíme např "jedny dveře"), navíc se jim to bude plést s významem "to je jedno"

před 9 měsíci

nihau0
nihau0

Na dite je jedno jablko mi to nevzalo.Proc? Dekuji

před 1 rokem

Jeyekomon

Protože v zadání není nikde sloveso "is", které by se dalo přeložit jako "je".

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.