1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist bereit nach Kanada zu…

"Er ist bereit nach Kanada zu gehen."

Çeviri:O Kanada'ya gitmeye hazır.

February 12, 2016

3 Yorum


deti1959

"Er ist bereit nach Kanada zu gehen." cümlesi aslında bir bileşik cümle ve bu bileşik cümle şekli şöyle:

"Er ist bereit, daß er nach Kanada gehen."

"daß" lı bileşik cümleleri tek cümle haline getirmek için mi "zu gehen" formunu kullandık? Yoksa "zu + fiil = ..... için" şeklinde bir kalıp mı?

(Örneğin, "zu machen=yapmak için", "zu sehen=görmek için" gibi...)


Yusuf12613

Kanada'ya gitmek için hazır. dogru degil mi


HidayetKk1

Das ist ganz richtig

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.
Başla