1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Six groups come at one."

"Six groups come at one."

Překlad:Šest skupin přichází v jednu.

February 12, 2016

8 komentářů


jessie1717

Míněno v jednu, jako hodinu???


Martin9604

Nemělo by tam být to, že se jedná o časový údaj nejak blíž určeno? Třeba "one hour"? protože jinak mi z toho vychází, že těch šest skupin přišlo najednou/v jeden čas


widle

Najednou by bylo "at once". One hour určitě ne, to znamená hodinu trvání, nikoliv v kolik hodin. Ale "at one o'clock" by "v jednu hodinu" znamenalo.


Vyhoukano

... proc tam neni will, nebo going to? Z ceho poznam ze to bude? Diky.


jgstcd

Poznate z toho ze jeste neni jedna hodina. Casto pouzivame pritomny cas pro blizkou budoucnost. Napriklad "What time does your train leave?"


jdetedohaje

Nesmyslný překlad do češtiny: "přijde" ?!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.