"Six groups come at one."

Překlad:Šest skupin přichází v jednu.

February 12, 2016

11 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

jessie1717

Míněno v jednu, jako hodinu???

February 12, 2016

Voyta
Mod

Ano.

February 12, 2016

Martin9604

Nemělo by tam být to, že se jedná o časový údaj nejak blíž určeno? Třeba "one hour"? protože jinak mi z toho vychází, že těch šest skupin přišlo najednou/v jeden čas

August 7, 2018

widle

Najednou by bylo "at once". One hour určitě ne, to znamená hodinu trvání, nikoliv v kolik hodin. Ale "at one o'clock" by "v jednu hodinu" znamenalo.

August 7, 2018

Vyhoukano

... proc tam neni will, nebo going to? Z ceho poznam ze to bude? Diky.

April 6, 2016

jgstcd

Poznate z toho ze jeste neni jedna hodina. Casto pouzivame pritomny cas pro blizkou budoucnost. Napriklad "What time does your train leave?"

April 6, 2016

Vyhoukano

Diky. Asi to chapu, ale jistej si moc nejsem. Tedy priklad: "V jakem case tvuj vlak odjizdi?" Tedy receno pritomnym casem, jakoze ted odjizidi, ale pritom je jasne, ze se to teprve stane, nekdy potom? Nebo to je uplne nejak jinak...?

April 6, 2016

widle

Ano. Formálně je to přítomný čas, ale přitom se ptáme na budoucnost. Řekněte si to třeba takhle: "Kdy ti jede ten vlak?" To je úplně normální česká věta.

April 6, 2016

Vyhoukano

... diky vam obema!

April 6, 2016

jdetedohaje

Nesmyslný překlad do češtiny: "přijde" ?!

January 16, 2018

Jana415502

Jak to, ze u hodin nepouzivate kdy vlastne? am. Pm? Jana

November 18, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.