Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Μας είπες να υποθέσουμε."

Μετάφραση:You told us to assume.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


TheDillo
TheDillo

"You told us to guess?" Why is it not accepted?

πριν από 1 χρόνο

ZONTANOSKO

You said us to suppose

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

"You tell us to we assume" γιατί είναι λάθος η επανάληψη του υποκειμένου της δεύτερης πρότασης; Ξέρω ότι έκανα λάθος το χρόνο του ρήματος αλλά σας μετέφερα τη φράση όπως την έγραψα για να είμαστε σίγουροι για την εύρεση του λάθους ή των λαθών

πριν από 5 μήνες