1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They support their children."

"They support their children."

Překlad:Oni podporují své děti.

February 13, 2016

13 komentářů


Lad223455

Jak poznam rozdil mezi-Oni podporuji 'sve' deti? vs Oni podporuji 'jejich' deti?


lnp7GKBr

Taky by me zajimalo


Roman950065

I mě by to zajímalo. :)


matyashruska

Má sloveso "support" více významů než "podporovat" ?


kacenka9

v podstate ne. Podpírat, podporovat, jak fyzicky, tak psychicky nebo financne. Ale je to take podstatne jmeno, které znamená podpěra v obecném slova smyslu nebo třeba vojenská podpora by také byla = military support. Hodne se vyznamove prekryva s ceskym vyznamem.


matyashruska

Děkuji za odpověd:)


jazZK3

V češtině se běžně používá "Oni pomáhají svým dětem" ve smyslu podporování...


Jana5898

... I mě se to plete. Jak to poznat?


Iveta998296

Bohužel ale nevypochopila odpověď.. Jak poznám kdy je" jejich" a "své" prijde mi to proliklad.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.