Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"They support their children."

Překlad:Oni podporují své děti.

před 2 roky

7 komentářů


Lad223455

Jak poznam rozdil mezi-Oni podporuji 'sve' deti? vs Oni podporuji 'jejich' deti?

před 6 měsíci

lnp7GKBr

Taky by me zajimalo

před 3 měsíci

Roman950065

I mě by to zajímalo. :)

před 1 měsícem

terkas16

Taky...

před 1 týdnem

matyashruska

Má sloveso "support" více významů než "podporovat" ?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

v podstate ne. Podpírat, podporovat, jak fyzicky, tak psychicky nebo financne. Ale je to take podstatne jmeno, které znamená podpěra v obecném slova smyslu nebo třeba vojenská podpora by také byla = military support. Hodne se vyznamove prekryva s ceskym vyznamem.

před 2 roky

matyashruska

Děkuji za odpověd:)

před 2 roky