Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ty dívky poslouchají."

Překlad:The girls listen.

před 2 roky

3 komentáře


Michaela339395

ahoj, mam dotaz! Mozna mi to jen uniklo, ale pri vyberu spravnych odpovedi mi nenabizi ,,The girls listen " ale ,,THOSE girls listen".Pokud se nemylim, slovo THOSE jsem nikde zatim nezaznamenala. Diky za odpoved

před 5 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

THOSE je mnozne cislo od THAT. That girl x those girls. Tamta/ta divka x Tamty/ty divky.

Spravnych odpovedi na tuto vetu je nekolik a vyber vam zrovna nabidnul jednu s timto slove. THE by bylo take spravne (viz uvod diskuze).

před 5 měsíci

Michaela339395

dekuji za odpoved! Zmatlo me, ze jsme doposud v lekcich nemeli ukaz.zajmena - tudiz to neznam. A jeste mam jednu vseobec. pripominku. Jsem u sloves v pritomnem case. Vse opakuji nekolikrat, ale ani jednou se mi tam neobjevila jedina veta na slovesa : FIND a SUPPORT. Ta se objevi poprve az kdyz dam procvicovani : POSILIT cca po desate. Diky, P.S. snad vam ma poznamka nevadi ! Jinak jsem moc spokojena, jak je to vytvorene !!!!

před 5 měsíci