1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She scored four points."

"She scored four points."

Překlad:Ona získala čtyři body.

February 13, 2016

15 komentářů


lindakor3

Proc se neuznávají číslice


Pavel485782

proč mi nebyl uznán překlad "obdržela čtyři body? "


veronika926347

Proč nelze číslo čtyři zadat číslicí - získala 4 body???


paweru

Šla by uznat odpověď "She scored for points"? Význam to má jiný ale smysl dává, ne? Výslovnost je totožná, nebo se pletu?


Voyta
Mod

Já bych si to asi nespletl, protože "for" je kratší než "four" a ta vaše věta by mi asi nedávala moc smysl. Pokud je ale výslovnost skutečně totožná, máme možnost pro danou větu trvale vypnout poslechová cvičení. V tomto případě bych se k tomu ale neuchýlil.


paweru

Jde mi o poslechové cvičení...


Drobek5

Ona skórovala čtyřmi body. - neuznáno(kým/čím ne koho/co)!!!


nueby

Já vám to uznám, i když mi to lepší než čtvrtý pád vůbec nepřipadne. Jestli ovšem máte nějaký podklad ke svému tvrzení, že je čtvrtý pád se slovesem skórovat nesprávný, rád se podívám.


Drobek5

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/skorovat Takže to lze ve druhém, čtvrtém a sedmém pádu.


jenda48

Tak už taky uznejte "Ona zaznamenala čtyři body" což je běžný sportovně-reportážní výraz. Jen bych upozornil, že bod a gól není vždy totéž. Záleží mimo jiné na druhu sportu a způsobu počítání. Např. tříbodový hod v košíkové-basketbalu, nebo tříbodový zisk v tabulce za vítězství v dané utkání soutěže.Takže čtyři body nemusí znamenat čtyři góly či branky.


LZt9pqgI

ona dosáhla čtyři body - je podle mne také správné nebo ne??


Filip235532

Proc nebere číslice v odpovědi ,,Ona skórovala 4 body"


Denisa643184

Taky by mě zajímalo


Zdenk725099

Duolingo čísla prostě nebere.Je nutno je psát slovem. Je to i procvičování angl. slov (když bude věta v angl.).


KumoSK

,,Ona skórovala čtyři body,, jako vazne to je česky sice sem Slovak ale toto ani my nevymyslíme

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.