1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It kept on raining for a wee…

"It kept on raining for a week."

Překlad:Týden stále pršelo.

February 13, 2016

15 komentářů


MartinKrivan

Chci se zeptat: Proc nejde v tomto pripade pouzit rain, ale jen raining?


Kata.Boku

Některá slovesa se pojí s infinitivem druhého slovesa a jiná s gerundiem (-ing tvar slovesa). Další slovesa se pojí jak s infinitivem tak s gerundiem bez změny významu věty a u jiných to změní význam věty. Více viz https://www.helpforenglish.cz/article/2008082410-verb-patterns-slovesne-vzorce Nezbývá většinou nic jiného než si dané sloveso vyhledat ve slovníku a jeho vazbu se naučit.


SirNene1

Take na mobilu nevidim


paweru

Jaký je překlad?


Voyta
Mod

Tady překlad dokonce máme. Pokud ho nevidíte v nadpisu diskuze, je to "Týden stále pršelo".


paweru

na mobilu jsem ho nevidel :-(


FrantiekNp

V tabletu ho taky nevidim


Nemesis_NaR

To je aplikací. Ta je celkově nestabilní a má vícero much, tato je jednou z nich. Doporučujeme proto aplikaci spíš nepoužívat a když už DuoLingo na mobilu/tabletu, tak přes internetový prohlížeč.


rodinakhem

déšť trval týden.....moc volný překlad?


Filomena.Prvni

"Po celý týden stále pršelo." ??


miko37

It was raining whole week-nemóže byť?


enevka

Chtěl bych se zeptat zda tam musí být "on" nebo můžu říct it kept raining...


Dominik278797

Já hraji Duolingo už rok na aplikaci a takový problémy teda nemám. na počítači jsem nikdy nehrál takže nevím o co možná přicházím:)


Dominik278797

Ale překlad vidím vždycky minimálně na vrchu diskuze


cojetidoto2

Stále a pořád je to samé v češtině, tak proč neuznáno?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.