Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bütün İtalya futbol oynar."

Çeviri:All Italy plays soccer.

2 yıl önce

5 Yorum


hamdiye11

Butun Italya cogul degil mi niye 's' takisi kullanılıyor

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede de "bütün İtalya" tekil anlamlıdır, mesela "herkes" de . "Herkes oynarlar" diyor muyuz?

2 yıl önce

Anllen1

All of the italy neden kabul edilmiyor?

1 yıl önce

mustafacey192957

football da kabul edilmeli bence

1 yıl önce

Eyup198063

' Butun italya' bugun italya anladim, haliyle yanlis cevap verdim, altta 'all italy plays soccer' yazisi cikti, ben de soru tekrar onume gelincr 'all italy plays football' yazdim, kabul etmedi, whole italy yazmam gerektigini kabul etti. 10 sn once kendisi all italy diye uyarmistu beni halbuki

1 yıl önce