1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У вас є сковорідка?"

"У вас є сковорідка?"

Переклад:Do you have a pan?

February 13, 2016

5 коментарів


MARYAXXXA

Роз'ясніть будь ласка про вживання got


Nordry

"Have got" вживається лише в Present Simple, коли мова іде про зовнішність, власність чи сімˈю. Наприклад:

"She has got long red hair." "We have got the skateboard." "He has got two brothers."

"Have", на відміну від "have got", вживається у всіх часових формах, використовується в будь-якій ситуації у значенні «мати» та вживається в таких сталих виразах, як "have breakfast", "have a good time", "have a shower" тощо.

Також дієслово "have got" є самодостатнім, тому в питальних та заперечних реченнях разом з ним допоміжні дієслова не вживаються. При утворенні питальних та заперечних речень з дієсловом "have" використовуються допоміжні дієслова різних часових груп (Present, Past, Future).

Також слід пам'ятати, що при використанні займенників "he", "she", "it" у Present Simple дієслово "have/have got" змінюється на "has", але при використанні "does" (дієслово "have") у питальних та заперечних реченнях залишається незмінним.


Vadym_H

Що таке сковорідка?


Anton847430

Яка в дупу сковорідка???


a3wZ10

У вас є пательня?Також би мусів бути правильний варіант

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати