"Alanlar"

Çeviri:The areas

2 yıl önce

8 Yorum


Hisar34
Hisar34

zones olmaz mıydı?

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"The area" "The areas" dan daha yaygın http://corpus.byu.edu/coca/ da.

Bence bir cümle gerekiyor çünkü "area" çok fazla anlama var.

Mesela "The area of a rectangle is length times width."

2 yıl önce

murat419388

2 onceki soruda the areas a alanlar dedi sonra baska cevap verdi

1 yıl önce

murat37079

Bende onu sorcaktim

1 yıl önce

Naz-_-
Naz-_-

Ya the tekil demek değil miydi anlamıyorum areas diyo the koyuyo

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır the'nın tekillikle hiçbir alakası yok, sadece belirli, bilinen bir şey olduğunu gösterir

2 yıl önce

ebulkerem

Place

1 yıl önce

osmandede3

the regions

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.