1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ben peynir yemiyorum."

"Ben peynir yemiyorum."

Çeviri:Ich esse keinen Käse.

February 14, 2016

7 Yorum


SeckinTaspinar

Cevabın kein-den (keinen) Kase olması için sorunun''Ben peynir-i yemiyorum''diye sorulması gerekmez miydi ? Yoksa Essen fiili her zaman akkusativ mi?


Selim710000

Ne ve neyi sorularinin cevabi akkuzativ. Burada ne yemiyorum.


blntk

yemiyorum...cümlesinin tercümesinde nicht varken dogru cevap olarak neden keinen veriliyor................


Selcen_Ozturk

çünkü.... fiillerle nicht ile olumsuz yapılırken.... belirsiz bir isim varsa o kein ile olumsuz yapılır....


Baris462986

Kein keine keinen kolay bir bekirleme yöntemi var mı?


NokiaNoki

Artikeli die keine, der keinen, das kein


BerlinerTR

Bu soru hatalı. Genel olarak peynirlerden bahsedildigi için, Käse çoğul olmalı ve keinen değil keine olmalı. "ich esse keine äpfel" gibi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.