Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He drinks, but not beer."

Překlad:On pije, ale ne pivo.

0
před 2 roky

5 komentářů


Evka222

proč je tam not beer? mohlo by tam být no beer? kdy použít not a kdy pouze no.díky

4
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

"no" v oznamovací větě znamená "žádný". Tudíž "...but no beer" znamená "...ale žádné pivo." O anglických záporech pojednávají tyto dva články:

http://www.helpforenglish.cz/article/2010062901-anglicky-ne

http://www.helpforenglish.cz/article/2010082401-zapory-no-none-no-one-a-dalsi

12
Odpovědětpřed 2 roky

terkamach9

šlo by on nepije pivo?

2
Odpovědětpřed 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by bylo "He does not drink beer" a významově se to dost liší.

10
Odpovědětpřed 2 roky

Kristyna553296

Já tam dala místo pije minulý čas a nevzalo mi to

0
Odpovědětpřed 1 rokem