"The position"

Fordítás:A pozíció

February 14, 2016

10 hozzászólás


ZsanaHo

állás?

June 29, 2016

T0m3k1

Szerintem beosztás is jó

February 14, 2016

Tarnai

Szerintem is. Jelentsd ha ilyesmit találsz!

February 14, 2016

Atilla1963

Szerintem meg a HELYEZÉS is jó kell hogy legyen

August 27, 2016

szeleva

A segédet megnézve a következő jelentéseket hozza fel: pozíció, helyzet, álláspont. De megoldásként "Az álláspont"-ot nem fogadja el. ??? Most akkor jelenti azt, vagy nem?

April 19, 2017

margitsumser

Nekem már elfogadta az "álláspont" választ 2018.02.15.

February 15, 2018

JoeSzab

A "position" szavai: helyzet, fekvés, állapot, pozició, elhelyezkedés. A helyzetet nem fogadta el fordításnak! Gratula az alkotógárdának!

August 16, 2018

vasvariistvan

Már elfogadja.

October 29, 2018

Harga

Köszönet a "gratulációért" az alkotógárda nevében is, de felesleges arról ábrándozni, hogy Duo mindenkinek meg tudja tanítani minden szó összes lehetséges jelentését. Kezdőknek "egyelőre" bőven elég Duo megoldásait megjegyezni. (Továbbfejlődési lehetőség pl. angol szépirodalom.)

November 6, 2018

JoeSzab

Nagyon szívesen, megdolgozott érte a gárda rendesen! Ennyi hibát, magyartalan mondatot, kifejezést, szót véletlenül sem lehet összhozni. "Ennyit tudunk" alapon viszont igen! Nem megsértődni kell, hanem kijavítani az olyan hibákat amiket már három- négy éve szóvá tettek. Mert lehet, hogy angolul nem beszélnek tökéletesen de magyarul igen. Ábrándozás? Jót nevettem... addig nincs is míg a "gas" t csak benzinként fordítja a duo, holott az petrol, vagy amíg a "soccer" szó "futballként van elfogadva. Az amerikai angolt lefordítja angol angolra magyarul írva. Hát nem csodálatos? Bizony az...

November 7, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.