"Ist sie alt oder eher neu?"

Çeviri:Eski mi yoksa daha ziyade yeni mi?

February 14, 2016

5 Yorum
Tartışma kilitli.


edosiko

cumlede bir anlam bozuklu yok mu?


Bahadr542006

Ziyadeyi kullanabilecek cumle bulamadilar gibi


Mertsynmz

Ben bunu Türkçede bile kullanamıyom almanca çevirisini nasıl yapayım Bay Duolingo.


ardorados

"ziyade" türkçede çok kullanılan bir kelime değil, "eski mi yoksa daha mı yeni?" dense daha iyi olur.


MehmetSadu

birde insanlarda eski-yeni yerine yaşlı-genç kullanılması daha mantıklı.veya sie yerine es kullanmak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.