1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У цій кімнаті є телевізор?"

"У цій кімнаті є телевізор?"

Переклад:Does the room have a TV?

February 14, 2016

6 коментарів


Physicoder

Is there a television in the room?


Oleg653816

Чому не правильно: Is there a television in the room


art7ber

"is there a tv in this room" - приймається і, як на мене, це більш коректне речення, ніж "does the room have a tv". Хіба може кімната щось мати?


SlavaChyrva

Does have the room a TV? - Відповідь не вірна:(


robontosto

Чому тут have, а не has???


Physicoder

Тому що в загальних запитаннях на місці дієслова стоїть форма інфінітиву без частки ту (to have -> have). Роль 3 форми однини бере на себе допоміжне дієслово to do -> does. Does the room have a TV? Do the rooms have TVs?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати