1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він отримує лист від свого с…

"Він отримує лист від свого сина."

Переклад:He gets a letter from his son.

February 15, 2016

6 коментарів


pia-nina

Будь ласка, прокоментуйте можливий варіант відповіді: "He is receiving a letter from his son" та "He receives a letter from his son", бо саме дієслово "receive" може застосовуватися для випадків з отриманням листів, в той час як "get" теж використовується в значенні "отримати", але значно ширше. Для підтвердження - посилання на онлайн Кембріджський тлумачний словник: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/receive


AndriiWheaten

She receives her car. He receives a letter. Чому "He receives a letter from his son" - помилка?


DJ.HARASYM

Я написав She recieves the latter from his son Чому помилка я не розумію


DJ.HARASYM

Мало бути He gets a letter from his son


Hapulya

Слово "receives" прийняло, як вірну відповідь. Не приймає конкретно артикль "THE". Можливо тому, що він "receives", а не "is receiving". Але ж там не листи, а конкретний лист. Поясніть


XfwJ14

що не так? Вже 10 раз не можу пройти це речення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.