Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Who knows?"

Překlad:Kdo ví?

před 2 roky

4 komentáře


Lifekouc

Proč ne - Kdo zná?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Protože "Kdo zná?" samo o sobě nic neznamená. Kdyby to byla věta "Who knows it?", ta by už mohla znamenat jak "Kdo to ví?", tak "Kdo to zná?".

před 2 roky

Lifekouc

Vážně?))) Tu je přece 99% vět vytrhnuto z kontextu, poněvač jěště nemáme jiný čas kromě přítomného.:-))) Takže, když se učitel zeptá - "Znáte všechny americké prezidenty?" a nasleduje otázka: "Who Knows?" - je to v pŕekladu "Kdo zná?", že????????

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Vidíte, to mě nenapadlo. Jdu to tedy přidat na seznam správných překladů.

před 2 roky