1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чому ви не сказали мені?"

"Чому ви не сказали мені?"

Переклад:Why did not you tell me?

February 15, 2016

14 коментарів


anchubak

Why did you not tell me? Хіба не так???


Fb8U1

Кембриджський словник каже, що у випадку скороченого заперечення didn't воно ставиться Перед підметом, а при повному did not заперечення ставиться Після підмета.

Not and n’t in questions (Did you not …? Wasn’t she …?)

We use not or n’t to form negative questions:

Why haven’t you eaten anything?

Couldn’t he pay someone to help him with the garden?

Wasn’t it Cath’s party last night?

Weren’t you listening?

When there is no modal verb or auxiliary verb or be, we use auxiliary verb do + n’t or do + not (don’t, do not, doesn’t, does not, didn’t, did not):

Why didn’t you go?

Don’t those two go to school together?

Questions with not instead of n’t sound more formal or give more emphasis. We put not after the subject.

Запитання з not замість n't звучить більш формально чи дає більший наголос. Ми ставимо not після підмета.

Compare

More formal/emphatic. Why did she not phone and tell us?

Everyday situations Why didn’t she phone and tell us?

More formal/emphatic. Does Ellen not like you very much?

Everyday situations Doesn’t Ellen like you very much?

Це можна переглянути тут: http://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/questions-and-negative-sentences/not.


YaroslavRuk

Велике дякую за пояснення.


IgorDanyliuk

Але ж тут не скорочена форма. Тобто має бути 'did you not'.


pf3u4

Себто правильний варіант-Why did you not?


IgorDanyliuk

Деталізую: "Оскільки тут не didn't то має бути why did you not tell me"?


HennadiiKozyr

why did you not tell to me - чому не правильно?


BogdanSvoboda2

why you didn't say me - не розумію чому не підходить такий варіант


onechapa

Чому Why did not you tell me? (Чому ви не сказали мені? ) Дуо зараховує як вірну відповідь, а Why did you not tell me? вважає помилкою? Але Why did she not speak yesterday? (Чому вона не розмовляла вчора?) є вірним, а Why did not she speak yesterday? є помилкою. Поясніть, будь ласка


Sultanidze

Після "tell" не треба "to", а треба після "talk".


HennadiiKozyr

так дієслово і те. і те - в чому різниця?


nazar899

Правильний варіант (якщо це запитання): Why did you not tell me? Правильний варіант (якщо це заперечення): You did not tell me. (Ви не сказали мені)


DdEh10

У дуо лінго чимало помилок в усіх мовах


Vital153055

why did not you say me

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати