"Jak on ma na imię?"

Tłumaczenie:What is his name?

2 lata temu

7 komentarzy


AdrianKope

Czemu przez name nie stawiamy "a"?

2 lata temu

immery
immery

jeżeli stawiamy zaimek typu mój twój jego to nie stawiamy juz a/the

2 lata temu

HelenaLach

Dlaczego w tłumaczeniu jest named?

10 miesięcy temu

JoannaSiem1

Ja zrobiłam dobre tłumaczenie. Błąd jest w odpowiedzi (named?????) i tracisz cenny punkt w sprawdzianie.

6 miesięcy temu

Kudowianka

Co z tym named?

3 miesiące temu

pateraczakowski

co to znaczy named? masakra!! jeszcze błąd przy poprawnej pisowni...

3 miesiące temu

ForesterNa

It word "named" means "nazwany"

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.