1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We are brother and sister."

"We are brother and sister."

Переклад:Ми брат та сестра.

February 15, 2016

8 коментарів


Fb8U1

Олеже, артиклі в цьому реченні відсутні, бо йдеться про загальні поняття "брат", "сестра", як ступінь спорідненості, а вони не злічувані.


NestorPiasetskyi

«Ми — брат з сестрою.» не підходить?


validolxp

мені здається, що "ми брат з сестрою" також правильна відповідь, якщо ні поправте мене


VasylKnow

Чому тут не підходить sibling


IDhX18

От і я про теж і коли цей варіант тоді підходить?


Olly_1052

Sibling(s) - це рідні брати та сестри взагалі, без, так би мовити, "гендерного" уточнення. Просто діти одних батьків.


olegnekrasov

чому немає артиклів чому не так: we are a brother and a sister


PyK01

Ми брат і сестра,чому помилка?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.