Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We are brother and sister."

Переклад:Ми брат та сестра.

2 роки тому

4 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Олеже, артиклі в цьому реченні відсутні, бо йдеться про загальні поняття "брат", "сестра", як ступінь спорідненості, а вони не злічувані.

1 рік тому

olegnekrasov

чому немає артиклів чому не так: we are a brother and a sister

2 роки тому

NestorPiasetskyi

«Ми — брат з сестрою.» не підходить?

2 роки тому

validolxp

мені здається, що "ми брат з сестрою" також правильна відповідь, якщо ні поправте мене

2 роки тому