1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We are brother and sister."

"We are brother and sister."

Переклад:Ми брат та сестра.

February 15, 2016

6 коментарів


Fb8U1

Олеже, артиклі в цьому реченні відсутні, бо йдеться про загальні поняття "брат", "сестра", як ступінь спорідненості, а вони не злічувані.


NestorPiasetskyi

«Ми — брат з сестрою.» не підходить?


validolxp

мені здається, що "ми брат з сестрою" також правильна відповідь, якщо ні поправте мене


olegnekrasov

чому немає артиклів чому не так: we are a brother and a sister


VasylKnow

Чому тут не підходить sibling


PyK01

Ми брат і сестра,чому помилка?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.