1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "It is pretty interesting."

"It is pretty interesting."

Traducere:Este destul de interesant.

February 15, 2016

5 comentarii


iancuiulia2

Mulțumesc nici eu nu înțelesesem


LaurentiuTC

De ce e utilizată pretty pentru a spune destul?


BlossomCoeur94

Pentru că "pretty" e un adjectiv (frumos) și un adverb (destul) în același timp. Asta-i limba engleză! :)

Salutări din Brazilia


LaurentiuTC

Mersi! Mi-am dat seama după ce am pus întrebarea dar am zis să n-o șterg, să vadă și alții.Te salut!


dornt

Am, inteles acum. Multumesc.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.