"To zvíře pije během noci."

Překlad:The animal drinks during the night.

před 2 roky

5 komentářů


mihapiha

The animal drink in the night

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

"In" neznamená "během" a místo "drink" musí být "drinks", protože slovesa ve 3. osobě jednotného čísla dostávají koncovku -s. A příště prosím buď formulujte svůj komentář jako dotaz, nebo pokud myslíte, že vaše odpověď měla být uznána, použijte tlačítko "Ohlásit problém" (více zde).

před 2 roky

Fida757

The animal drinks during night

před 2 roky

SaraBernat2

Je v tom nejaka chyba

před 2 roky

Pavel156156

Připojuji se, je tam nějaký technický problém nelze vybrat správnou odpověď.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.