"Sie sind Kinder."

Çeviri:Onlar çocuklar.

February 16, 2016

10 Yorum


akifb

"onlar çocuklardır" yada "onlar çocuktur" ifadeleri doğru kabul edilmeli, lütfen düzeltiniz.

November 16, 2016

sude_g

''Sie sind die Kinder'' olması gerekmez miydi?

April 7, 2016

ebtokatli

Die bu cümlede kullanılmıyor.

September 13, 2016

HalukManav

Burada söz konusu olan "herhangi çocuklar". Belirli bir "çocuk grubu" olsaydı dediğin gibi olacaktı.

June 12, 2017

_-TheEnd-_

Onlar ve bunlar aynı şey değil mi? Bunlar yazdım kabul etmedi.

January 8, 2018

MetinAydinn

Aynı şeyler değil.

Diese = Bunlar

Sie = Onlar

Ama "Sie" anlaşılması zor bir özne değişebiliyor. Her zaman "onlar" anlamına gelemeyebilir.

August 30, 2018

MetinAydinn

"Onlar çocuktur. " dedim kabul etti. Sonradan fark ettim "Kinder" olduğunu neyse iyiymiş:)

August 30, 2018

Murat-Sleyman

Onlar çocuk mu yapıyor

November 9, 2017

DeniseEren

Siz çocuksunuz olsa noluuur siz çocuklarsınız olsa nolur . Allahaşkına

January 22, 2018

NecipFazlA1

Bunu Türkçe yazdım kabul etmedi

January 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.