"Sie sind Kinder."

Çeviri:Onlar çocuklar.

2 yıl önce

9 Yorum


akifb

"onlar çocuklardır" yada "onlar çocuktur" ifadeleri doğru kabul edilmeli, lütfen düzeltiniz.

1 yıl önce

sude_g

''Sie sind die Kinder'' olması gerekmez miydi?

2 yıl önce

ebtokatli

Die bu cümlede kullanılmıyor.

2 yıl önce

MetinAydinn

"Onlar çocuktur. " dedim kabul etti. Sonradan fark ettim "Kinder" olduğunu neyse iyiymiş:)

1 ay önce

Murat-Sleyman

Onlar çocuk mu yapıyor

11 ay önce

_-TheEnd-_

Onlar ve bunlar aynı şey değil mi? Bunlar yazdım kabul etmedi.

9 ay önce

MetinAydinn

Aynı şeyler değil.

Diese = Bunlar

Sie = Onlar

Ama "Sie" anlaşılması zor bir özne değişebiliyor. Her zaman "onlar" anlamına gelemeyebilir.

1 ay önce

DeniseEren

Siz çocuksunuz olsa noluuur siz çocuklarsınız olsa nolur . Allahaşkına

8 ay önce

NecipFazlA1

Bunu Türkçe yazdım kabul etmedi

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.