1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie sind Kinder."

"Sie sind Kinder."

Çeviri:Onlar çocuklar.

February 16, 2016

15 Yorum


akifb

"onlar çocuklardır" yada "onlar çocuktur" ifadeleri doğru kabul edilmeli, lütfen düzeltiniz.


Harun123T

Onlar çocuklar : doğru cevap bu


MetinAydinn

"Onlar çocuktur. " dedim kabul etti. Sonradan fark ettim "Kinder" olduğunu neyse iyiymiş:)


_-TheEnd-_

Onlar ve bunlar aynı şey değil mi? Bunlar yazdım kabul etmedi.


MetinAydinn

Aynı şeyler değil.

Diese = Bunlar

Sie = Onlar

Ama "Sie" anlaşılması zor bir özne değişebiliyor. Her zaman "onlar" anlamına gelemeyebilir.


Mr.Wendigo

O daha çok canlılar. Bu daha çok cansızlar için kullanılıyor.


sude_g

''Sie sind die Kinder'' olması gerekmez miydi?


ebtokatli

Die bu cümlede kullanılmıyor.


HalukManav

Burada söz konusu olan "herhangi çocuklar". Belirli bir "çocuk grubu" olsaydı dediğin gibi olacaktı.


DeniseEren

Siz çocuksunuz olsa noluuur siz çocuklarsınız olsa nolur . Allahaşkına


LNFO6SLm

Sadece dualingoyu parali kullananlar mi yorum yapabilir


Harun123T

Kalimelerin üstüne basıp kopya çekebilirsiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.