1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мені подобаються сучасні буд…

"Мені подобаються сучасні будинки."

Переклад:I like modern buildings.

February 16, 2016

8 коментарів


DeFlar

чому houses неправильно, якщо buildings - будівлі а не будинки


Fb8U1

Не претендуючи на незаперечність, я розумію так, що house - це будинок для однієї сім'ї. Building - це велика будівля: багатоквартирний будинок чи щось інше.


alexnaz8

Все одно це не відповідає на питання чому houses - неправильно


pro100english

підтримую


600r

Що підтримуєш?


RostyslavK13

чому не "i like the modern buildings"?


47It2

Чому тут без "a"


Fb8U1

Якщо в однині був би неозначений артикль, то у множині артикль не вживається.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.