1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What is the student writing …

"What is the student writing about?"

Переклад:Про що пише цей студент?

February 16, 2016

12 коментарів


evaSvitlan

А about в кінці? Після дієслова.. Так дивно..


deniko
Mod
Plus

Це виглядає дивно, якщо ви до цього не призвичаїлися, але це дуже природня структура англійською мовою.

Якщо в англійському реченні є дієслово + прийменник, у питанні прийменник часто ставлять у кінець.

I'm going to school - Я йду до школи

Where are you going to? - Куди ти йдеш?

I know a lot about books - Я знаю багато чого про книжки.

What do you know a lot about? - Про що ти багато чого знаєш?

В принципі, прийменник можна поставити і на початку в таких реченнях, але такі речення звучать більш архаїчно і формально

About what do you know a lot?

About what is the student writing?

Така структура більше відповідає українській - "про що" стоїсть на початку, але, знову таки, краще призвичаїтися до більш природньої структури з прийменником у кінці.


evaSvitlan

Дякую за таку грунтовну відповідь. Мабуть не звертала на це увагу.. Мабуть ще дається взнаки, що в школі і в універі вчила іншу мову, англійську почала з Дуолінго з нуля:)


deniko
Mod
Plus

Удачі у вивченні англійської! Ось вам ще багато прикладів для звикання (приклади з аудіо та з українськими перекладами)


evaSvitlan

Клас!!


rawstick

А чому What the student is writing about не підходить?


Kaminari_Okami

Пам'ятайте про порядок слів у запитальних реченнях в англійській мові. Дієслово (у даному випадку is) завжди виноситься на початок речення, попереду нього може ставитися лише допоміжне слово (what, why, when, тощо).


evaSvitlan

Дякую, з дієсловом зрозуміло, а about в кінці?


Mykola5

Чому не учень?


Mooledaysh

Student має два значення


Vital153055

What about the studend writing? - так можна?


deniko
Mod
Plus

Ні, але можна About what is the student writing? - правда, Дуо цей переклад до цього речення не прийме, бо його немає у списку правильних перекладів.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.